niedziela, 15 stycznia 2012

Ninja: Legend of the Scorpion Clan - video

Moje pierwsze nagranie. Rozpakowuję grę Ninja: Legend of the Scorpion Clan. Gra wydana została przez AEG, właściciela marki L5K (Legendy Pięciu Kręgów) i w tym uniwersum również została osadzona fabuła planszówki.
Gra opowiada o próbie wdarcia się tytułowych ninja z klanu Skorpiona do posiadłości klanu Lwa. W grze wykorzystano ciekawe mechanizmy ukrywania ruchów.
Zachęcam do obejrzenia Unboxingu, oraz przeczytania pełnej recenzji, która ukaże się niebawem w magazynie Świat Gier Planszowych #21.

 

5 komentarzy:

  1. Unboxing planszówki... grubo :D

    Z uwag to dwie rzeczy nasuwają mi się od razu:
    1. Jakość nagrania - może użyj swojego telefonu następnym razem, na 100% będzie lepszy efekt. Masz w nim możliwość filmowania 720p. teraz nieda się odczytać żadnych napisów poza tytułem Ninja.
    2. Przydałby się tutaj słowny komentarz.

    Poza tym unboxing nie musi zawsze oznaczać unboxingu z oryginalnej folii. Odpakowując oryginalnie zapakowany produkt, sam tak de fakto nie wiesz co tam znajdziesz i sprawia to wrażenie takiego mini chaosu i pracy po omacku. Wydaje mi się, że lepiej sprawdza się po prostu otwieranie pudełka i opowiadanie o produkcie. jakości wykonaniu, tematyce, cenie, dostępności, wersjach językowych itp...

    Ś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Z uwag to dwie rzeczy nasuwają mi się od razu:
      1. Jakość nagrania - może użyj swojego telefonu następnym razem, na 100% będzie lepszy efekt. Masz w nim możliwość filmowania 720p. teraz nieda się odczytać żadnych napisów poza tytułem Ninja.
      2. Przydałby się tutaj słowny komentarz"

      Rzeczywiście jakoś pozostawia wiele do życzenia. Filmik nagrałem zwykła kamerką internetową. Będę eksperymentował dalej.

      "Wydaje mi się, że lepiej sprawdza się po prostu otwieranie pudełka i opowiadanie o produkcie. jakości wykonaniu, tematyce, cenie, dostępności, wersjach językowych itp..."

      a to już jest recenzja, po którą zapraszam do Świata Gier Planszowych :)

      jest to pierwsze moje nagranie i generalnie jestem zadowolony, ponieważ zarejestrowałem ruchomy obraz ;)
      wszystkie sugestie odnotowuję i będę o nich pamiętał przy kolejnych nagraniach

      Usuń
  2. Czyli sam filmik jest dodatkiem do recenzji? To nie lepiej od razu zrobić pełną recenzję? Bo z filmiku samego w sobie wiele nie wynika, a znowuż jak napiszesz recenzję w swoim stylu, czyli bardzo dobrą... to nikt już filmiku nie będzie potrzebował :P


    o, o, o, wiem.... Możesz spróbować robić video trailery do recenzji textowej :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "o, o, o, wiem.... Możesz spróbować robić video trailery do recenzji textowej :D:D:D:D"

      tym własnie jest ten filmik, zapowiedzią recenzji, taki teaser ;)

      Usuń
  3. Po ponownym oglądnięciu nasunęła mi się jeszcze jedna uwaga: staraj się wykonywać przed kamerą wolniejsze ruchy rękami, podczas manipulacji pudełkiem, pokazywaniem kart do kamery, itp. Jak to robisz w czasie rzeczywistym to kamera nie wszystko zdąży wyostrzyć. Wymień czas rozpakowywania przed kamerą na dłuższe scenki :)

    OdpowiedzUsuń